Monday 11 June 2007

Hængepartier...

Ja, så må jeg prøve at fortælle om de punkter, der har været lidt stilstand omkring og hvorfor.

#11 Blogmusik.net: Jeg var naturligvis inde og oprette mig som bruger og nørdede lidt rundt i universet, men da jeg samtidig prøvede last.fm, valgte jeg hurtigt sidsnævnte frem for blogmusik. Og siden har jeg ikke brugt mere tid på sitet.

#13 Second Life: Jeg downloadede allerede SL engang i december, da vi havde en forespørgsel på det i it-biblioteket. På det tidspunkt synes jeg det virkede meget begrænset og meget stift. Og da jeg prøvede at logge mig ind igen, var der vildt mange opdateringer og min maskine gik fuldstændig kold på grafikken. Så ingen flyvetur i denne omgang. Jeg prøvede at hoppe hen til nogle af de nævnte destinationer, men maskinen frøs fuldstændig - og så tror jeg tålmodigheden løb ud... Jeg har ikke prøvet det siden, men ved dog at min kæreste (som lige har skrevet opgave om SL), både har været til møde og deltaget i en forelæsning. Jeg synes det er et utrolig spændende univers, og jeg vil gerne udforske det nærmere.

#14 Del.icio.us: Jeg er ikke fan. Jeg er meget glad for mine hyperlinks, og bruger dem flittigt. Jeg har naturligvis tagget dem, men jeg føler ikke jeg har behov for at tage mine favoritter med mig, i hvert ikke pt. På brugerplan kan jeg til gengæld godt se muligheder i mediet. At vi kan se hvad brugerne tagger og vice versa.

#15: Technorati: Jeg har endnu ikke udforsket den... manglende tid, desværre. Det må blive i denne uge. Da jeg allerede har godt kendskab til wikis, håber jeg at der bliver tid til #15.

No comments: