Tuesday 26 June 2007

Uge 10 - Google Docs og personlige forsider

Jeg har nu brugt Google Docs flere gange allerede, bl.a. her lige op til at vi i den faste BOBCATSSS-arbejdsgruppe, skulle lave abstract til konferencen. Her er det jo dødnemt at kunne have et dokument som vi alle kan skrive i og arbejde videre på, uden at vi behøver holde 4 møder - det er der jo ingen der efterhånden har tid til...
Lav et dokument, skriv de nødvendige mennesker på som medforfattere og gå i gang - altså, hvor nemt kan det være :-)

Jeg har lavet min egen Google forside nu, og lækker ser den da ud. Her kan jeg både få nyheder, vejrudsigt og status på min indbakke at vide - rigtig fed oversigt. Men også Netvibes er en fed guide til at lave din egen startside med alle de informationer, som du gerne vil have lige ved hånden!
Jeg må dog erkende at jeg efterhånden er lidt tilhænger af at mine online-abonnementer hænger lidt sammen, og eftersom både gmail, blogger og m.m.m. hænger sammen med IGoogle, bliver det nok denne, jeg kommer til at bruge mest.

No comments: