Monday 16 April 2007

RSS feeds


Så er der kommet feeds på bloggen - jeg synes dog ikke det var helt nemt. Jeg havde først været inde i Tilføj Sideelement, for at prøve at gå den vej til at tilføje feeds på siden, men her opdaterer den altså ikke ret effektivt...


Så var jeg igennem Google Reader, fandt et par relevante blogs jeg gerne vil abonnere på, og kunne derpå tilføje enkelte poster som jeg gerne vil dele med verden.


Jeg har foreløbig udvalgt 4 blogs som jeg abonnerer på - alle har de biblioteker som tema, på hver deres måde. Der er tale om Red Webben, Blågårdens egen blog, Net Nord Web 2.0 (arbejdsgruppens blog) og Brugernes Bibliotek (Thomas Angermanns professionelle blog).
Hvis du har kommentarer til eller tanker om mine præferencer, ser jeg frem til at høre dem :-)

2 comments:

Thor Dekov Buur said...

Og når man så ikke længere kan huske, hvor man har kommenteret, så opdager man CoComment. Tænk at den har undgået min opmærksomhed. CoComment holder styr på de kommentarer, man laver - og man kan dele dem. Seem less via en Firefox-udvidelse.

Marie Ulletved Holmgaard said...

Jeg er straks gået i gang med at lære det at kende - det er da supersmart. Specielt når man giver sig til kende i flere blogs og på flickr! Tak for tippet :-)