Monday 30 April 2007

Uge 4: Spørg løs

Flickr er min faste daglige overspringshandling, hvis jeg lige skal have en tænkepause logger jeg på og ser hvad mine venner, bekendte og kolleger tager billeder af. I mit flickr-netværk er der stor begejstring for at tage billeder af den mad man spiser (specielt når vi er i byen), de pudsige skilte der præger gadebilledet (der har bl.a. været et "Jagtvej 69"-tema) og ikke mindst billeder af arbejdspladsen, mærkelige oplevelser online, sjove selvportrætter osv, osv.

Så hvis nogen får lyst til at klikke sig ind på min flickr-profil - eller videre ind i mine kontakter (langt de fleste er biblioteksskole-folk) skal de naturligvis være velkomne, men husk på at hovedparten af indlæg er ganske useriøse :-)

Jeg har også oprettet en profil på 23, meeeeen jeg må indrømme at jeg er så trofast en flickr-bruger, at jeg højst sandsynligt ikke kommer til at bruge denne ret meget.

Hvis der er nogle spørgsmål, skal i endelig ikke holde jer tilbage, jeg er stor fortaler for denne form for videndeling. Og i den forbindelse, skal jeg naturligvis ikke glemme at reklamere for Blågårdens flickr-profil!

2 comments:

Bente Jensen said...

Apropos overspringshandlinger. Har du set Thors nye blog: overspringshandlinger.blogspot.com? Det er mest ham, der har skrevet i den og det siger velegentlig mest om ham;-)

Marie Ulletved Holmgaard said...

Jeg tjekker den straks ud!