Tuesday 8 May 2007

Uge 5: LibraryThing





De der har luret på min blog tidligere, har måske set at jeg har haft en LibraryThing profil i et stykke tid. Det er altså virkelig et sjovt stykke legetøj - og her afslører jeg jo så, hvad jeg synes det er :-)
Som Bente også skriver i dagens 23ting-mail, er det rigtig sjovt for det første at prøve at huske hvilke bøger man har stående i reolen derhjemme + at huske dem man har læst... du godeste, en opgave! Herudover er det så rigtig sjovt når LibraryThing guider dig hen til folk der læser det samme som dig selv, eller bøger som kunne inspirere dig.
Der er kun én advarsel når det gælder LibraryThing: Det er en tidsrøver!!

3 comments:

stni said...

LibraryThing er en mega tidsrøver, men også helt utrolig sjov og tilpas nørdet til bibliotekarer og andre, der kan lide systemer. Bare ærgerligt, at man ikke kan sortere efter farve...

Marie Ulletved Holmgaard said...

Lige præcis dig kunne jeg forestille mig, ville ærgre sig over den manglende funktion :-)

Anne-Mette Lerche said...

Den er så god, når man skal huske hvilke gode bøger man har læst - og formidle dem videre...